اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۲۱۰۱

اعزام هیأت تجاری به هنگ‌کنگ و گوانجو

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ , بازدید: ۳۵۵۹
سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در نظر دارد با همکاری شرکت &#۱۷۱;آریا گراپ پارت&#۱۸۷;، هیأتی تجاری و بازاریابی در مهرماه امسال به کشور هنگ‌کنگ و گوانجو اعزام کند.

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در نظر دارد با همکاری شرکت «آریا گراپ پارت»، هیأتی تجاری و بازاریابی در مهرماه امسال به کشور هنگ‌کنگ و گوانجو اعزام کند.

 

به گزارش روابط عمومی اتحادیه صنف رستوران، این اعزام در راستای توسعه صادرات غیرنفتی با هدف معرفی تجار و بازرگانان ایران در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت، تبادل دانش در زمینه انتقال تکنولوژی‌های پیشرفته میان دو کشور، بررسی بازار هدف و شناسایی سلیقه مصرف‌کنندگان با توجه به مصوبات کارگروه توسعه صادرات عیرنفتی استان تهران صورت می‌گیرد.

 

بر اساس این گزارش تاریخ برگزاری نمایشگاه الکترونیک در کشور هنگ‌کنگ روزهای 21 تا 24 مهرماه و تاریخ برگزاری نمایشگاه در گوانجو روزهای 23 تا 27 مهرماه امسال خواهد بود. تاریخ اعزام هیأت تجاری نیز روز 19 مهرماه است.

 

علاقمندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 83211347 سرکار خانم مشیری درباره موضوع بازاریابی و برای موضوع هیأت تجاری با شماره تلفن 37682050 – 051 داخلی 2 و یا شماره همراه 09154777206 سرکار خانم تقی‌زاده تماس بگیرند. 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016